неделя, 27 октомври 2013 г.

Yves Rocher Jardins du Monde Gel douche

 
   След като приключих последната опаковка от 4-те бройки, които бях купила мисля, че мога да се изкажа за тези душ гелове. Едни от малкото, които харесах наистина и бих си купила отново с удоволствие. Ползвала съм какви ли не досега, но тези ми станаха любими. Аромата им е страхотен - хем освежаващ и релаксиращ, хем не е прекалено слаб или силен. Златната среда, както се казва.



   Orange de Floride е със сочен портокалов аромат. Перфектен за лятото, много свежо и приятно мирише. Наскоро пробвах този на Ziaja, напомня ми на него.


    Comoran Ylang-Ylang Flower прилича на портокаловия. Имам предвид не мирише като него, но е подобен - свежарски, зелен и тропически. Също перфектен за лятото.
    Orchidee de Madagascar е с по-плътен и ориенталски аромат. Мога да го ползвам през цялата година, но мисля че за студените месеци е особено подходящ.
    Fleur de Tiare de Polynesie (полинезийско цвете tiare) също ухае чудесно, подобен на горния - ориенталско. Не си представяйте подправки обаче, много по-хубав е.
 
    Всички правят мека, плътна и хубава пяна. Не ми изсушават кожата и ароматите са естествени (нямат химичен аромат). Имат неутрално pH и богата формула на активни растителни съставки, която подхранва.
    Цената е ~ 5 лв за брой.

Няма коментари:

Публикуване на коментар