сряда, 4 септември 2013 г.

Грим на деня

    От около седмица не бях слагала грим, оставих лицето си да почива. И без това времето се застуди от няколко дни и ще започна скоро да се плескам всеки ден. Но днес реших да се гримирам, за да не губя тренинг. И аз като съфорумка с огледало в едната ръка, а в другата четка - картинка бях. :D За първи път го правя по този начин.
   Отново използвах палитрата-копие на Naked *Urban Decay. Доволна съм от качеството й и ще си я ползвам с кеф. Пък и наличието на достатъчно кафеви сенки в шкафа, ме отказа от поръчка на оригиналната. Останалите продукти са:

   * лице - Maybelline Fit Me Foundation No. 120
                   Essence Oz Powder + Guerlain Meteorites Perles du Paradis

   * руж - Flormar Pretty P115
   * спирала - Oriflame GG Lash Fascination
   * устни - Avon Glazewear Extreme "Natural Flux"
 









                                                      целувкааааа :))



1 коментар:

  1. Боли ме сърцето хубаво момиче като теб да ползва копия на Urban Decay, a не оригиналната палитра:)Направо ме изкушаваш да ти пратя оригинала:)

    ОтговорИзтриване