вторник, 3 септември 2013 г.

Маникюр с China Glaze In the Rough

   Скоро не се бях лакирала 2 пъти на ден, но ето че днес ме "налази" тази мисъл. Явно имах нужда от разнообразие (нали последните ми няколко маникюра бяха с обикновени лакове) и бързо смених оранжевия Golden Rose 326 с пясък, а и т.к. сутринта свалих въпросната Чайна от краката, реших че трябва да си окрася ръцете с нея. :)
   Цвета ми е малко странен - повече зелен е, обаче на снимки изглежда и жълт на моменти. Една съфорумка му вика "шреков", но на мен не ми е достатъчно ярък, за да е такъв. Покрива на 2 слоя, както и останалите пясъци от Texture. Ако беше хубаво сочно зелено, може би щеше да ми хареса повече. Не е лош, но и не мога да заприпадам по него.
  Закупих го за 10 лв, т.е. поръчах. :))




Няма коментари:

Публикуване на коментар