вторник, 3 септември 2013 г.

Regal Washing Gel Magnolia Extract (антибактериален гел)

     Преди около 3 години моя приятелка ми похвали и препоръча този антибактериален гел на българската фирма Роза Импекс. Не след дълго си го закупих и в началото честно казано не ми допадна. Тогава не се гримирах много и ми се струваше странно да ползвам такъв продукт. Дори крем за лице ползвах рядко, нямах изградени навици. Опаковката беше тази

http://www.rozata.com/index.php?main_page=product_info&cPath=42_46&products_id=194&zenid=3841e3dbf2a90beaa2cc1c9d918566e8

   И сигурно около година ми отне да го изразходя... срааам!


    Тази пролет обаче пак реших да си го закупя и го ползвам почти ежедневно - за почистване на грима, за освежаване вечер преди лягане или сутрин... перфектен е. За цената си от 3,50-4 лв е повече от изгоден и най-важното върши си работата. Мирише приятно, не ми изсушава кожата  и успешно се справя с махането на спиралата. Само моливите Супершок на Ейвън все още не могат да си намерят тяхният почистващ продукт. :)))

  Текущата ми тубичка вече е към края си и трябва към края на месеца да си взема нова. Заедно с този измиващ гел (Biofresh Yoghurt of Bulgaria Probiotic Ultra Mild Facial Wash Gel)

   са ми любимите продукти. Втория пък е толкова икономичен, че го ползвах сигурно половин година. Имах чувството, че няма да свърши. :D А е много евтин, струва 5-6 лв. Той също не ми изсушава кожата и почиства успешно грима. Консистенцията му обаче е по-мека и е бял/перлен на цвят.
   Извод: и двата продукта си заслужават, не щипят и създават дискомфорт. Почистват успешно грим и замърсявания от лицето! Препоръчвам с 2 ръце!

Няма коментари:

Публикуване на коментар