вторник, 3 септември 2013 г.

Regal Clarifying Cleansing Washing Gel

   След антибактериалния гел на марката, другият ми любим техен продукт е този почистващ измивен гел за нормална и смесен тип кожа. Купих си го миналото лято от Варна, т.к. бях решила да не мъкна всичката си козметика от тук и да си взема от там някои продукти за лице за престоя от няколко дни. Оглеждайки рафтовете в Елитис ми хвана око и си казах за 3,50-4 лв (беше между тези 2 суми) какво му плащаш? Единствено се зачудих заради коензим Q10, защото е противобръчкова съставка, а аз все още ги избягвам... но накрая се предадох. След почти едногодишно ползване не забелязах да ми навреди с нещо и в началото на лятото пак си го бях поръчала, но ми доставиха друг техен гел с ексфолииращи частици. И да не се чудите защо толкова дълго време го ползвам - студентка съм в друг град и козметиката ми е на 2 места. От често ползваните продукти имам и у дома, а аз се прибирам веднъж месечно след започване на новия семестър.


    Производителят казва: "Образува нежна пяна и ефективно почиства кожата. Естественият за кожата коензим Q10 спомага за разграждане на бръчките и се явява мощен антиоксидант в борбата срещу свободните радикали. Екстрактът от ориз, богат на аминокиселини и витамините Е+С овлажняват, успокояват и енергизират кожата."
Пише също да се нанася на влажна кожа на лицето и шията, да се масажира. След това се изплаква с топла вода.
   Честно казано не съм забелязала геловете за лице да образуват пяна, вкл. и този. Затова и преписах упътването от опаковката, че ми стана интересно.
   Може би този гел не може да почисти толкова толкова добре грима, колкото антибактериалния, но меките му ексфолииращи частици го правят нежен и за чувствителна кожа, която не търпи груб пилинг ще е подходящ. Сега като се замисля не е уау продукт, но точно когато не съм гримирана и искам да се освежа лицето си сутрин или пък вечер преди лягане, ми е идеален. Мирише много приятно, свежо и с едно стискане на тубичката си измивам цялото лице. По-гъст е от гела с магнолия (антибактериалния), но това не го прави труден за ползване. Не ми изсушава кожата, а напротив - оставя я мека и гладка на допир.
    С удоволствие пак ще си го купя след изразходване на този гел, който имам в момента и чака реда си.  http://vsichkozaneq.blogspot.com/2013/06/regal.html

Няма коментари:

Публикуване на коментар