сряда, 4 септември 2013 г.

Zoya Gloria

    Една от малкото Зои, с които не успях да се харесам достатъчно. И не защото не е хубава, а защото този цвят не е от тези, които ми стоят добре. Розово и такива неутрални тонове са или за много бяла кожа, или за по-тъмна. А по-вероятно е и заради любовта ми към ярките и по-наситени цветове. Тя е от колекцията Fire & Ice.








 
   Не помня дали съм споменавала в другите си публикации с лакове на марката, че не съдържат 4-те вредните съставки.


   Трудно ми е да определя цвета - има нещо малинено в него, но доста притъпено заради множеството блестящи и скейл частици. Лака определено е интересен, обаче за хора обичащи такива нюанси. На този вече се радва друга дама, която си пада по такива.
  За трайност не мисля, че трябва да говоря. Всичко на марката ми издържа по 5 дни без проблем и ги свалям, понеже ми омръзват. Вносителите на Zoya за България за Бюти1.
Аз си ги купувам от нета, излизат ми по 15 лв средно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар