неделя, 14 февруари 2021 г.

Herbal Essences шампоани - Clear, Smooth, Repair, Nourish, Hydrate

             Herbal Essences са любима моя марка шампоани още от тинейджърските години. Бях може би в 6-7 клас, ако не се лъжа, когато ги използвах и двете с приятелка буквално припадахме по тях. Ухаеха невероятно на сочни, тропически плодове и след като си измиехме косите, целият коридор в къщата се ароматизираше. Не помня защо ги спряха, но често си говорехме с нея и определено ни липсваха. В последните 2 години като студентка обаче, в една от парфюмериите в Свищов, имаше внос на 4 или 5 вида в нови опаковки заедно с балсамите. Разбира се нямаше как да пропусна и купих мисля 3 различни. Разделихме си ги и си припомнихме старите времена, макар че не са това от преди. Имам ревюта за тях в блога. Днес отново ще ви разкажа малко за Herbal Essences, но в опаковки близки до старите ни любимци.


               През 2018-та година пътувах до Виена и от там си закупих този с бяла ягода и мента от Bipa. Имаше налични още за 2-3 типа коса, но не бях сигурна дали ще са ок за моята и останах само с този. Месеци по-късно видях всички в турските дрогерии gratis, watsons и в супермаркети Migros. Разбира се, налазих ги веднага и вече имам впечатления от цели 5. Както и в старите ми публикации, най-хубав за мен е варанта с кокосово мляко. Но пък всички ухаят невероятно и бих ги използвала без да се замисля.

                 Ще започна с почистващия и всъщност първи, който ползвах. Става дума за Clear white strawberry & sweet mint. Ухае много, много свежо и плодово с ментови нюанси. Нито сладни прекалено, нито пък е твърде ментов. Изключително приятен и ободряващ. Ето затова обожавам марката. Просто си в душевен екстаз след баня. Аромата те завладява и къпането е истинско удоволствие. 


                 Предвид това, че са с 90 % натурални съставки, без парабени и силикони, не може да се очаква много от шампоаните се отнася до грижа. Приятелката ми също потвърди, че измива и почиства добре, но оставя косата без възможности за лесно оформяне. Не е така мека, обемна и изисква балсам, маска или друг стилизиращ продукт. Особено ако имате сухи и заплитащи се краища. Не бих казала че придава обем, макар да не е съвсем сплескващ, но по-скоро подчертава естествения. 

                 Аз обичам да го ползвам през топлите месеци за по-дълбоко измиване или ако съм била на прическа, за да премахна натрупания лак. Добър продукт е, ако нямате високи очаквания. Не бих повторила, защото търся и малко грижа, да няма онова скърцащо усещане върху косъма.


                 Изглаждащия с масло от моринга се оказа попадение. Колежка, която редовно се изправя и казва че не може без да използва преса, но с този шампоан няма нужда. Остана много доволна от него и каза че пак ще си купи като привърши с наличните.

                 Smooth golden moringa oil е с екзотичен и леко цитрусов аромат. Ако сте пробвали серията за тяло с моринга на The Body Shop, вероятно имате някаква представа как ухае цветето. Аз бих го оприличила на жасмин, но с леко тръпчиви нотки и тубероза, наподобяващо сухи листа. При шампоана липсва туберозата. Усещам кристални и сочни тропически цветя, обвити в златни нюанси и наподобява парфюмен. Луксозен и пристрастяващ.

                Въпреки че обещава да заглажда, при мен не сплесква косата и си има малко обем в корените. Изглежда като след терапия. Гладка, мека, лъскава и подхранена. Прекрасна е само след сешоар и 3-4 капки масло по краищата.


           Ако имате хвърчаща и непокорна коса, която има нужда от омекотяване, приглаждане и блясък, това е шампоана! Аз преса за изправяне не ползвам от години, сешоара ми е достатъчен. Ето как изглеждаше в по-дългия период след ден измиване. Чиста видимо и поне моето определение е сякаш съм била на възстановяваща терапия с луксозни продукти.


              Продължавам с Repair argan oil of morocco, който трябва да възстанови и омекоти изтощената и суха коса от корените до върховете. Той ухае леко ориентиралско и ми напомня на кератиновата серия на Lidl Cien. Сочни плодове, екзотични подправки и топли ванилови нотки. Вкусен, топъл и чувствен е аромата му.

            Може би защото имам само правено омбре и балеаж по веднъж, сравнително здрава и жизнена ми е косата, та все още не съм стигнала до боядисване, не успях да изградя особени впечатления. Добър шампоан, но не ме плени с нещо и да се открои. Освен с меката и лъскава без никаква друга грижа коса. Това за мен разбира се е достатъчно, но да кажем че искам и обем. Точно поради тази причина предпочитам кокосовия. :)


                Нещо което заслужава внимание е, че не омазнява по-бързо корените. Въпреки че тренирам почти ежедневно, съответно се и потя, си мия на 3 дни косата. Ако вие се боядисвате и искате измиващ продукт, който да е щадящ към цвета и сте с тънка коса - дайте му шанс.

                Дойде ред да разгледаме и подхранващия с едни от най-любимите ми вкусове, а именно Nourish passion flower & rice milk. Не е нужно да казвам, че аромата му е просто невероятен. На изключително сочна и сладка маракуя. Обожавам да я усещам и тук е направена много добре. Без да е лепнеща и досадна, заради оризовото мляко.

              Въпреки че продукта е отново със съставки за коси, нуждаещи се от грижа и блясък, той също не омазнява косата. Моята поне след него е пухкава и мека, но и това влияе върху външния вид. По-трудно се поддава на оформяне и краищата не са подредени. Ако имам места с по-къса бебешка коса, знаете как стоят като наелектризирани. При влажно време също се забелязва как стърчи на места.


            Що се отнася до блясъка, всички шампоани придават и тук не е по-различно. Усещам и някак влажни корените. Но факта че имам нужда от повече време, за да се приведа в приличен вид, ме кара да посягам по-рядко към точно този вид.

             Оставих черешката на тортата за финал, а именно Hydrate coconut milk. Не само че любовта ми към кокоса е изключително голяма, но и ефекта на кокосовото мляко върху косата ми несъмнено е удивителен. За аромата няма нужда да казва, че е жесток. Млечен, пухкав и много кремообразни. Тук не ухае на типичното плажно мляко и кокосов орех, а на мляко!


             Този шампоан за мен прави всичко, от което има нужда косъма! Придава страхотен обем без да ползвам пяна или спрей за целта, оформя, хидратира без да омазнява и в същото време укротява краищата дори да са сухи. Чудесен блясък и мекота, дори само с 2-3 капчици серум или друго за термозащита. Ако пътувам и не нося нищо за стирилизиране, това е моя holly grail. Прекрасен и перфектен за косата ми шампоан, който бих купувала редовно!


              Във всяка серия има балсам, маска и още продукти, но предвид факта колко рядко посягам към тях, засега съм се задоволила единствено с шампоаните.


              Досега не съм виждала на нашия пазар продукти на Herbal Essences, затова в случай че пътувате до Турция или познати могат да ви донесат, ви ги препоръчвам. Ако пък в магазини за внос сте попадали, смело купувайте. Като цена много зависи, но аз ги купувах по около 30 лири, почти винаги имат 50 % намаление много от марките в техните дрогериите (цък), което е ~ 9 лв. Редовната не бих платила. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар