неделя, 11 юли 2021 г.

Catrice 5 in a box Mini eyeshadow palette 030, 040

                 Мини палитрите със сенки 5 in a box нa Catrice станаха едни от най-препоръчваните от дрогерията през последната година заради приликата им с Natasha Denona Mini Glam. Цената им е под 10 лв, така че си струва да пробвате дори да се наложи поръчка. Не съм ползвала нищо на Natasha, но вярвам че имат допирни точки щом стигнаха до ушите ми. :) 


                  Знаете колко добри станаха много от бюджетните марки и някои продукти няма смисъл да се купуват от високия клас. Точно от сенките почти не съм попадала на сполучливи, които да кажа че не отстъпват и въпреки че не съм уау, може би заради гамата, качеството на 5 in 1 box е без забележка! Признавам го за първи път тук, но е факт че замисляйки се, аз не мога да открия нито един минус на тези малки кутийки. 

                   Катрис и Есенс не са сред любимите марки за мен що се отнася до сенки, та не бях с високи очаквания. Ако има продукт от декоративната козметика, за който съм склонна да платя висока цена, то това определено са палитрите. Каквото и от бюджетните да съм пробвала, рядко нещо си е струвало и ми е вършило отлична работа. Може би от Wet n wild се намират попадения и за други нямам спомен. Но нека се върнем към 5 in a box, които се предлагат в 4 разцветки. Аз имам две от тях. В студената гама е 040 Modern Smookey Look и в топлата 030 Warm Spicy Look.




                    Teзи мини палитри се оказаха нелоши настина, предвид всички пробвани от марката досега. Ако трябва да ги сравня с Too Faced, Urban Decay, Nabla. ABH и Zoeva, не съм сигурна дали бих посегнала към тях. Може би се разглезих с последните и трудно би ме впечатлило нещо. Но ако трябва да направя паралелно сравнение между старите Catrice, определено качеството им е в пъти по-добро. Дори няма база за сходство.



                    Преливат се лесно матовите цветове, не стават на петна, издържат поне 6-7 часа и са пигментирани. Има ронене щом се ползва пухкава четка, но е в рамките на нормалното. Не се сливат в един, като повечето от дрогерията и да не личи че сте позвали 5 цвята. Блестящите нюанси не са ронливи, лесно се взема и са с добра покривност. Леко по-печени са, но пък така позволяват напластяване. И това важи за 030 и 040. Сигурна съм, че и другите 2 са такива. Вижте без база колко наситени са и на два леки слоя.



                     Не избледняват и върху моя паднал клепач, с базата на Too Faced Shadow Insurance, стоят поне 8 часа преди да започнат да се събират леко. Като знам какви проблеми имам по този параграф в последните години, са си отличници! 




                      Разпрашването е само при матовата формула, което както писах е минимално и незначително почти. Има го и при сенките от висок клас. Извода е, че за 8,20 лв са с чудесно качество и идеални не само за път предвид размера си, но и изобщо палитрите си струват парите. Можете да ги поръчате от pinkpanda ако имате място в чекмеджето. :)





                Споделете ми - пробвахте ли вече тези палитри и доволни ли сте?




Няма коментари:

Публикуване на коментар